Thursday 14 March 2013

This is just the beginning...





I don't know what to say or where to begin with... but yeah i'll try my best B)

Started at 3.20pm,
Actually dah lama saya tau blog ni memang wujud tapi baru sekarang ni baru ada kesempatan nak buat. Nak buat tapi asyik-asyik lupa je so, malar tertangguh lah everytime nak buat.. hehehehe
Al-Kisaaaaaaaah... XD
Setiap manusia memang mempunyai someone special kat hati dorang kan? kan? apa lagi dengan binatang? binatang pun sama jugak! Mereke pun pandai nak becinta cinta kut :p begitu jugak ngan saya... :p 
Pertama kali berjumpa ngan si dia.. waduh! "Love at first sight" XD HANDSOME buanget! Mau copot aje jantung gue! kekeke maaf terlanjur nak cakap bahasa indon pulak :8) Im a girl, memang cepat lemah setiap kali terjumpa mana mana lelaki hot gitu. Mula-mula saya main main je suka kat dia, tak mau serious, mau main cuci cuci mata je ;p tapi sekarang dah jatuh hati beneran kat dia! susah nak keluar kan... 
Before that, semua kawan saya memang dah kenal dia.. cuma saya seorang saja yang tak kenal. All of them ada bercerita "bergossip lah" tentang si dia ni, saya tak ambil kisah... Not interested lah konon.. tapi memang betul saya tak kisah. Waktu tu saya tak berminat sangat nak mencari boyfriend, apalagi nak bercinta? eish. geli aku! Saya seorang budak perempuan yang sangat berminat dengan anime, cartoons, kpop, kdrama, manga, memang sah gila kalau diajak nak bercerita tentang tu, apalagi kalau dibawa nak menonton bersama..  mau lupa dunia! memang dah lama saya gemar ngan semua barang tu, sejak kecik lagi. tsktsk. Kawan saya dah immune ngan ulah saya yang kebudak budakkan ini, mereka jugak kadang kadang geram kerana hati saya terlalu keras bagai batu, salnya tak pernah couple and suka ngan lelaki. Betul ke? takda lah... couple tu memang tak pernah tapi suka? memang malar, kan sudah saya cakap yg saya ni seorang perempuan.. cepat lemah kalau meliat lelaki kacak :p tapi saya diam diam je lah.
Last year, I went out with my bestfriends "girls day out", tak disangka rupanya dorang bawa bf dorang! bf dorang pulak bawa geng geng nya yang lain lagi! makin ramai lah! = =' eish. merosak suasana lah, kata nak "girls day out" tapi ni dah jadi reunion pulak! tapi tak apa, di sana lah saya terjumpa buah hati saya buat pertama kali nye... nyehehehe :8) kembang kempis hidung aku! Then? to be continue... xp
Finished at 4.20pm

No comments:

Post a Comment