Thursday 28 March 2013

Watching movies tangah malam XD







Hari  ani, hmm... ke bridex with team guling tangan for this saturday for HM. So, the whole morning session langsung inda balajar.. (kira escape lah :p) huhuhuh then petang supposed to be ada extra poa, bm and maths but then semua cancelled. OH YEAH XD
Balik ke rumah, liat cerita "Shopaholic" sambil makan lunch. Habis. Then tidur sampai pukul 7 malam. Kena bangun kan oleh my sis, ia suruh get ready kan ke birthday party rah my aunt. Ngalih sebenarnya but I had to.

Sampai sana, makan, berehat then balik tarus. Balik ke rumah, all my sister kan keluar bejalan lagi... kan behapa? liat wayang lah! T.T without me! k, fine! menyamal...... but then akhir akhir nya kana bawa jua. kana lanja lagi.. hehehe

Wayang start pukul 11pm. We're watching G.I Joe Retaliation. Cool story. It was great.

Lucky tomorrow I don't have school. It's Friday.

Got home around 1am. Im not sleepy yet so we just continued watching running man... till 3 am heheheh

Gonna update tmorow morning again

xoxo


No comments:

Post a Comment